luni, 24 iunie 2013

Chec cu ciocolată
















Cu toate că nu sunt o fană a ciocolatei negre (ingredientul principal al acestui chec), imi place foarte mult desertul pe care vi-l voi prezenta astazi!

  
Ingrediente :
200 g cicolată neagră
120 g unt
120 g zahăr
4 linguri făină
4 ouă

Eu am folosit ciocolată Heidi cu mentă şi lămâie amestecată cu ciocolată Lindt cu 70% cacao (aroma de mentă se simte subtil).


Ciocolata împreună cu untul se topesc la bain-marie.
Se freacă gălbenuşurile cu zahărul până arată ca o spumă. Se adaugă apoi în amestecul de ciocolată împreună cu făina şi se omogenizează. Albuşurile se bat spumă împreună cu un vârf de sare. Se amestecă cele două compoziţii uşor şi se pun la cuptor la 180 grade timp de 15-20 de minute. Nu trebuie să se coacă foarte tare, mijlocul o să rămână moale.


Noi l-am servit şi cu zmeură pentru că era proaspăt culeasă din grădină şi nu i-am rezistat, dar merge foarte bine şi cu îngheţată.


Enjoy it!

3 comentarii: